nlove

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av nokii - 1 oktober 2011 20:53

   hej !


jag kan inte ladda up bilderna ! :c

men iaf, jag har målat naglarna typ som 'regnbågar' vart ganska nöjd :3

idag har jag som jag skrev bara chillat & lyssnat på musik, vad vore jag utan !?

nästa helg blir det nog k-d med min sötaste elina ! c:

just nu, sitter jag i mjukisbyxor & t-shirt & tittar på tv, samtidigt lyssnar jag på musik & skriver ett inlägg, gud vad jag är grym, HAHAH !

nikki har nys dragit iväg till henne vänner elr något sånt cx

& på måndag är det skolfoto också, jag tänkte göra ett inlägg om skolfoto't,

hur man kan sminka sej osv. ;D

men nu ska jag mysa framför tv;n & sen kolla på film tror jag!

& jag ville bara säga en sak!

att jag älskaaaaar mina vänner, utan dom är jag inget !

elina'moa'emmelie'marielle'jennifer'hanna & flera !

jag älskar er!


btw. tack elina, tack att jag kan prata med dej när jag behöver någon ! :3

pusssssssssssssssss.

Av nokii - 1 oktober 2011 09:28

heeeeej !


omfffgggg, jag skrev ju att ett inlägg om mina kläder skulle komma på kvällen !

nu är det 3 dagar senare och fortfarande inget inlägg !

aja, tagit kort nu & lovar att inlägget kommer idag !

vaknade jätte tidigt idag, för mitt alarm till skolan gick av, man blir ju såååå glad !

aja, ska ta en skön dusch sen & efter det prata med elina om imorgon !

idag ska jag bara chilla & ha det skönt c:

kanska fixa naglarna oxååååå !

nu blir det mer tv!

pusssss !

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards