nlove

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av nokii - 9 augusti 2011 22:58

  heyhey,


jag har nu kommit hem & det var hur mysigt som helst, men inge internet som ni kanske har märkt ;)

nu sitter jag vid tv'n med hela familjen !

& när jag skulle ladda upp bilden på min outfit, RÅKA JAG RADERA DEN ! :O

så sätter på mej kläderna imorrn & tar ett kort snabbt !

så TRE outfits imorrn ! c:

yeeey ^^

nu blir det MYYYYS !


pusspuss ;*



Av nokii - 9 augusti 2011 15:24

hey,


jämt ett suuuuper snabbt inlägg eftersom det åskar & internet ska dras ut ! D:

nyss kommit hem från vännerna & ska snart dra till grillfesten ! ^^

vi åt tårta & vi spelade kort, det var skit kul där ^^

nu ska jag dricka ngt sen blire att vi åker !

vet inte om internet funkar där men jag kan kolla !

långt inlägg kommer imorrn idag ! ifall internet inte funkar ikväll kommer outfit från,

igår idag & imorrn i 1 inlägg ^^

kommentera gärna !


pusspuss !



sötamarielle&jag !

 

Av nokii - 9 augusti 2011 08:55

heyhey,


förlåt för dålig uppdatareing men jag har helt enkelt inte haft tid igår så mke.

jag var med några kompisar ^^

men jag åkte hem lite tididager än alla andra ;p !

idag ska jag först nu till mamma's vänner för att hon fyller år ^^

på kvällen drar jag på grill fest & jag kommer typ DÖ!

jag tar med mej dator & ska försöka få internet, annar blir det inget nytt inlägg förens ganska sen ! men aja ni kanske är vakna ^^

så mamma tjatar på mej att jag ska gå nu !


pusshej!


ps. outfit från idag & igår kommer ikväll ^^


 


jättttttergammalbild ^^


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards