nlove

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av nokii - 22 augusti 2011 22:49

heeeey !


ni får ursäkta min dåliga uppdatering !

men söndag var en ganska stressig dag, jag ville ha allt klart in för skolan, men ändå vill man njuta av sista dagen på sommarlovet !?

men aja, jag klarade mej & jag klarade mej igenom första skol dagen!

nu har jag äntligen börjat 7;an & det känns jätte skönt att vi har fått skåp !

jag fick ett överskåp precis som jag ville, jag är suuperduuper nöjd med mitt skåp !

sen spelade vi mini golf & det var roligare än vad jag hade tänkt mej att det skulle bli ! jag bildade ett lag tsm med Elina & moa, skööööna tjejer detta!

myyyyycket skratt vart det idag & det känndes skönt att umgås med mina flickor igen ! & just det, det kom ju en ny 6;a & också nya 6;or från råda, min små lilla söta flickor & jag träffade dom knappast något' & nu ser jag dom varje dag :D!

sen är vårat schema hur härligt som helst, INGEN HALV 4 NÅGOT MER:D

haha, men iaf, imorgon får vi mer skol böcker som t.ex matte boken & sånt !

skriv häften & mappar ska vi ju få :D!

kommer lite bilder på min outfit & när jag har fått bilder från mini golfen så lägger jag helt klart ut dom !

pussss!


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards