nlove

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

love you like a lovesong.

Av nokii - 19 augusti 2011 11:37

heeeeeeeeeey,


sry, jag har inte skrivit på hela dagen igår & iförrgår, jag vet inte vad det är med mej !?

iaf, idag ska jag kolla vilken väska jag ska ha & sånt ^^

sen ska jag ta kort på mina ny målade naglar! & fixa mitt rum lite !

så ganska chill dag, igår var jag med evelina & marielle mest utav dagen,

evelina åkte hem efter ett tag, och då var jag med marielle.

när jag kom hem kollade jag på tv;n & sen åt jag!

btww. jag tänkte göra ett inlägg om man hur göra naglarna som jag har då ^^

steg för steg ! ^

nu ska jag äta frukost, det vart ett väldigt rörigt inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva om !


pussss ;*


failbild

 

 
 
linn

linn

20 augusti 2011 00:51

hejsan! super fin blogg du har! <3 kolla gärna in min blogg och följ mig gärna via bloglovin! <3 :)

ha det bäst! krm lilso!

http://www.lilso.blogg.se

nokii

20 augusti 2011 11:15

hej, tackar ! ja det ska jag absolut göra !

kram!

 
Sofia Phakdeeyut

Sofia Phakdeeyut

20 augusti 2011 15:20

fin blogg, besök gärna min blogg! :]

http://yourdreams.devote.se

nokii

21 augusti 2011 00:18

tack, ja det ska jag göra ! :)

 
Nikolina

Nikolina

21 augusti 2011 00:15

Hej! :) Gillar du smycken lika mycket som jag? Då borde du kika in på min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från L's smycken. Verkar det intressant? Kika in då på www.nnnikolinas.blogg.se och var med och tävla. xoxo ps. Fin blogg! :) ds.

http://www.nnnikolinas.blogg.se

nokii

21 augusti 2011 00:19

hej, jag älskar smycken, jag kan ta en titt !
tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nokii - 6 december 2011 19:06


heeeeej,   nu ska jag verkligen börja blogga igen, jag säger det hela tiden, men jag ska verkligen försöka fixa det den här gången ! men iaf, idag så var det ju skolan & vi hade lucia träning, vi har det varje dag den här veckan eftersom det är...

Av nokii - 12 november 2011 18:42


hej !   jag är med i tävlingen på smnmode.blogg.se ! var med ni också, klicka på bilden för att komma till inlägget !   & jag måste bara säga att jag ÄLSKAR hennes blogg :')!   xoxo. ...

Av nokii - 16 oktober 2011 14:12


heeeeeeeej !   jag skrev aldrig något igår eller förgår ! så nu kommer ett lite längre inlägg ! ^^ i fredas så gjorde jag knappast någonting, städade lite & sen kollade på tv;n met mitt älskade godis :'3 sen igår städade jag lite mer & var ...

Av nokii - 13 oktober 2011 18:32

hej !   idag var det skola & jag orkar inte prata om det, orkar inte med skolan längre ! men, som ni ser har jag ändrat min design flera gånger & det är på grund av att jag aldrig blir nöjd & jag håller på med en till ny, den kommer se ut lite ...

Av nokii - 12 oktober 2011 16:02

hej !   idag var jag på skolan, väääääldigt roligt ! -,-' ajaaa, där jag va med elina & vi gick ner till ica en sväng med lite folk ! asså, killarna i våran klass konstiga x3 ! här kommer en 'just nu' & 'dagens outfit'   örhängen; gina...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards